Uw Mandje


Uw mandje is leeg

Meest gestelde vragen


  1. Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Antwoord: Doorgaans versturen wij (op werkdagen) binnen 24 uur na het ontvangen van de betaling, je bestelling wordt doorgaans de (werk)dag na verzending bezorgd.Op werkdagen zou je de bestelling dus binnen 1 a 2 dagen ontvangen.Voor België zijn de levertijden doorgaans 1 a 2 dagen langer ivm levering via Kiala.

  2. Vraag: Hoe en door wie wordt mijn bestelling verstuurd?
    Antwoord: Artikelen die door de brievenbus passen worden doorgaans verzonden in bubbeltjesenveloppen, pakketen worden verstuurd in stevige gerecyclede dozen.PostNL bezorgd vervolgens de artikelen op het aangegeven adres binnen Nederland en binnen België kan je de bestelling bij je Kiala ophaalpunt afhalen.

  3. Vraag: Wat is de kwaliteit van de 2e hands producten?
    Antwoord: De kwaliteit van de producten wordt door ons gecontrolleerd en is doorgaans goed tot zeer goed.Het kan echter wel voorkomen dat er op schijfjes wat gebruikerskrasjes zitten of er kan soms een handleiding ontbreken.Eventuelle belangrijke gebrekken worden altijd bij het produkt vermeld in de beschrijving.

  4. Vraag: Werken de codes altijd en zijn die altijd aanwezig?
    Antwoord: De CD-Key om een spel te installeren op je PC zal er altijd bijzitten zo niet dan wordt dit vermeld in de beschrijving.Let er wel op dat sommige spellen een code hebben (die bv via Steam worden geactiveerd) die maar 1 keer kan worden gebruikt en dus mogelijk al is gebruikt!
    De codes/keys voor online gebruik of downloadbare extra's (=DLC) zullen er niet altijd bijzitten en zijn mogelijk al gebruikt en dan vaak niet meer te gebruiken.Wij kunnen dit niet controlleren, dus ga er van uit dat deze codes doorgaans niet zullen werken, wij kunnen hier dan ook geen garantie op geven.

  5. Vraag: Mijn produkt werkt niet naar behoren, wat kan ik doen?
    Antwoord: Wij doen ons uiterste best om een goed produkt af te leveren maar mocht er onverhoopt toch iets niet goed zijn dan graag als volgt handelen.Neem contact met ons op via de mail en het liefst via de mail die je ontvangen hebt over desbetreffende bestelling.Geef in die mail aan wat niet naar wens is en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen.

  6. Vraag: Ik kan een product niet vinden, hebben jullie dat of kunnen jullie daar aan komen?
    Antwoord: Als je op zoek bent naar een game of artikel die je niet kan vinden in onze webshop dan kan je ons altijd een mail sturen.
    Wij hebben meestal een groot aantal artikelen op voorraad die (nog) niet in de webshop staan, daarnaast gaan wij eventueel ook op zoek voor je als je een bepaald artikel niet kan vinden.

  7. Vraag: Kan ik mijn games aan jullie verkopen of inruilen?
    Antwoord: Ruilen doen wij niet, maar wij kopen wel eens artikelen in.Mocht je wat aan willen bieden dan kan je ons daarover vrijblijvend een mail sturen, let daarbij op het volgende.Geef duidelijk aan wat je wilt verkopen, eventueel met foto(s) erbij.Zorg ervoor dat het in goede (geen krassen op schijfjes etc.) en waar nodig in complete staat is.Wij zullen het dan bekijken en je eventueel een aanbod doen.Bij accoord dien je er zelf voor te zorgen dat we de artikelen hier in goede staat ontvangen, mocht hetgeen we ontvangen niet volgens afspraak zijn dan nemen wij dit niet aan en zullen het in overleg terug sturen waarvoor de eventuelle verzendkosten voor rekening van de aanbieder zijn.

  8. VraagWat is het verschil tussen PAL en NTSC en wat kan ik spelen?
    Antwoordt: Spellen en consoles maken doorgaans een verschil in wat erop gespeeld kan worden of PAL spellen of NTSC spellen, in Europa (dus ook in Nederland) wordt standaard gebruik gemaakt van het PAL systeem, in o.a. Amerika wordt er gebruik gemaakt van de NTSC standaard.
    Het verschil in NTSC en PAl zit hem o.a. in het verschil in resolutie en beeldweergave snelheid.
    Op de meeste consoles en spellen wordt aangegeven wat de norm is, of PAL of NTSC.
    De meeste NTSC spellen zullen dan ook niet of niet goed werken op een standaard PAL systeem en andersom!
    Als een spel of console afwijkt van de standaard in Nederland (PAL) dan zullen wij dit bij het artikel vermelden.


  9. Vraag: PC spellen, werken die altijd op mijn PC?
    Antwoordt: PC spellen maken gebruik van bepaalde software en hardware in je PC, bij sommige spellen kan het voorkomen dat deze niet of niet goed werken met je PC omdat je PC bv niet voldoet aan de systeemeisen van het spel. 
    Aangezien er zeer veel verschillende PC's zijn met zeer veel verschillende samenstellingen qua hard en software is het voor ons niet van te voren te bepalen of een PC game werkt op je PC, dit is voor eigen risico en een PC game kan om die reden dan ook niet worden terug genomen!
    Systeemeisen voor een spel kan je via internet vaak wel achterhalen, zodat je weet of je PC er aan voldoet of niet.